Etiketter

inspirasjon (16) tekstil (10) barn (9) interiør (9) realisert (9) illustrasjon (7) søm (7) foto (6) pute (5) hjort (4) leker (4) møbler (4) oppskrift (4) ugle (4) alice in wonderland (3) kanin (3) barneklær (2) collage (2) eksteriør (2) etsy (2) kewpie (2) lampe (2) mat (2) planter (2) teppe (2) terrasse (2) Bali (1) Porselen (1) finn.no (1) funny (1) knagger (1) motiv (1) oppbevaring (1) oppussing (1) pannekake (1) realisert. (1) refleksjoner (1) samleobjekt (1) stofftrykk (1) stol (1) t-shirt (1) tegneserie (1) uro (1) utemøbler (1) uteplass (1) webshop (1)

torsdag 29. juli 2010

We-are-the-future-pute

For en tid tilbake kjøpe jeg en t-shirt fordi jeg likte den slitte rød fargen så godt. Alle kanin-befengte ting tiltrekker dessuten min oppmerksomhet automatisk og kuppet var raskt et faktum. Men da jeg kom hjem syntes jeg t-shirten så både teit og barnslig ut på meg. Det stakkars plagget ble derfor dyttet lengre og lengre inn i klesskapet.

Jeg har imidlertid ikke hatt hjerte til å kaste den, og var fornøyd da jeg kom på ideen om å gi den et nytt liv som pute. Bakstykket av hvit kordfløyel er en gammel IKEA-pute som også ble reddet fra UFF-kontaineren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar