Etiketter

inspirasjon (16) tekstil (10) barn (9) interiør (9) realisert (9) illustrasjon (7) søm (7) foto (6) pute (5) hjort (4) leker (4) møbler (4) oppskrift (4) ugle (4) alice in wonderland (3) kanin (3) barneklær (2) collage (2) eksteriør (2) etsy (2) kewpie (2) lampe (2) mat (2) planter (2) teppe (2) terrasse (2) Bali (1) Porselen (1) finn.no (1) funny (1) knagger (1) motiv (1) oppbevaring (1) oppussing (1) pannekake (1) realisert. (1) refleksjoner (1) samleobjekt (1) stofftrykk (1) stol (1) t-shirt (1) tegneserie (1) uro (1) utemøbler (1) uteplass (1) webshop (1)

onsdag 10. februar 2010

Etsy - et shoppingparadis

I går oppdaget jeg fantastiske tekstiler på Etsy og bestilte syv meter i ren begeistring. Nå ser det ut til at jeg kan realisere både ugle, ape, kanin og Alice in Wonderland-prosjektene i puteformat!

Personlig er jeg svak for amerikanske retro illustrasjoner. Her er designeren Michael Miller verdt å merke seg. Japanske tekstiler er også vakre, detaljrike og fantasifulle.

Start tekstil-søket på Lucky Fabric, det er et fint utgangspunkt.
http://www.etsy.com/shop/luckykaerufabric

Juli 2010:
Det er to uker igjen til termin og rastløsheten stiger...
Jeg kompenserer så godt jeg kan med rovdrift av symaskinen. Stabelen med hjemmelagde sofaputer og baby-tepper tårner seg opp... Jon ser storøyd på produksjonen og lurer på om jeg er i ferd med å flippe ut. he, he. Babytepper og sofaputer ser dagens lys!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset Marte! Det var verkligen superfina tyger! Jag kan tänka mig köpa flera av dem till ett lapptäcke jag håller på med. :)

    SvarSlett
  2. Ja ikkesant, pass på at du ber om ny totalpris fra selger slik at frakt-prisen blir korrekt.
    Du finner fraktprisen på selgers policy page.
    Gleder meg til å se lappeteppet, det er sikkert litt av en monteringsjobb?!

    SvarSlett